Αρχείο μηνός Οκτωβρίου 2014

Τι πρέπει να γνωρίζω για τη σχολική τσάντα

Στις φωτογραφίες που συνοδεύουν το άρθρο μπορεί κάποιος να δει τα παρακάτω χρήσιμα που αφορούν τη σχολική τσάντα:

Κριτήρια επιλογής αγοράς τσάντας

Σωστός τρόπος τοποθέτησης των βιβλίων

Σωστή τεχνική σηκώματος της τσάντας

Αγορά τσάντας και τοποθέτηση των αντικειμένων

Αγορά τσάντας και τοποθέτηση των αντικειμένων

Συνολικό βάρος της τσάντας και τρόπος μεταφοράς και τοποθέτησής της στο θρανίο

Συνολικό βάρος της τσάντας και τρόπος μεταφοράς και τοποθέτησής της στο θρανίο

Τεχνική σηκώματος

Τεχνική σηκώματος

Ημέρες και ώρες συνάντησης με δασκάλους

Σκηπητάρη Βαϊτσα            A1   Κάθε Παρασκευή 10:50 ? 11:30
Κάσσου Χριστίνα              Α2   Κάθε 1η Δευτέρα του μήνα 10:00 ? 10:45
Πανταζοπούλου Τασούλα Β1   Κάθε 1η Τρίτη του μήνα 10:45 ? 11:30
Θεοδώρου Γιώργος           Β2   Κάθε 1η Δευτέρα του μήνα 10:45 ? 11:30
Στάθη Ναυσικά                  Γ   Κάθε 1η Τετάρτη του μήνα 11:45 ? 12:20
Αντωνίου Κατερίνα           Δ1   Κάθε Παρασκευή 10:45 ? 11:30
Σταμούλης Δημήτρης        Δ2   Κάθε 1η Τρίτη του μήνα 10:45 ? 11:30
Σκούμπα Χρυσάνθη          Ε   Κάθε Παρασκευή  10:00 -10:45
Τσεχελίδης Ιωάννης          Στ   Κάθε Παρασκευή 10:50 ? 11:50
Στουγιάννου Κυβέλη   Αγγλικά   Κάθε 1η και 3η Τρίτη του μήνα 10:00?11:30
Πάιδα Ουρανί      Συμπλήρωση   Κάθε 1η Δευτέρα του μήνα 14:0 ? 14:20

Εκδήλωση για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου μας,

σας προσκαλούμε

τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου,στις 9 η ώρα,

στην εκδήλωση που ετοίμασαν με μεράκι και θα παρουσιάσουν στην αυλή του σχολείου μας ,

οι μαθητές της Ε τάξης με τη δασκάλα τους Σκούμπα Χρυσάνθη,

η οποία είναι αφιερωμένη στην επέτειο του ΟΧΙ !

Ανακοίνωση του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων

 

Αγαπητοί γονείς,

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων σας ενημερώνει ότι το ποσό της ετήσιας συνδρομής για κάθε παιδί παραμένει στα 10 ευρώ και για δύο ή περισσότερα, στο ποσό των 15 ευρώ.

Η συλλογή των χρημάτων θα γίνεται κατά την διάρκεια της πρωινής προσέλευσης των μαθητών ή κατά την μεσημεριανή αποχώρηση τους από μέλη του Δ.Σ

Διοργάνωση Άσκησης Ετοιμότητας στο σχολείο

Τη Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου, Διεθνή Ημέρα Μείωσης των Επιπτώσεων των Φυσικών Καταστροφών, θα πραγματοποιηθεί άσκηση ετοιμότητας αντιμετώπισης σεισμού ή άλλης φυσικής καταστροφής, σε ώρα διδασκαλίας.

Η άσκηση θα γίνει την τέταρτη διδακτική ώρα και θα ολοκληρωθεί σε πέντε (5) στάδια:

1. Αρχικά και μετά από τον χαρακτηριστικό ήχο που θα μεταδοθεί από τα μεγάφωνα και θα  σηματοδοτεί την έναρξη σεισμού, οι μαθητές και οι δάσκαλοι θα πρέπει να μείνουν στο χώρο που βρίσκονται εκείνη τη χρονική στιγμή και με ψυχραιμία να ακολουθήσουν τη βασική οδηγία αυτοπροστασίας: σκύβουν, καλύπτονται κάτω από ένα γερό τραπέζι ή θρανίο κρατώντας με το χέρι τους το πόδι του επίπλου και μένουν σε αυτή τη θέση μέχρι να τελειώσει ο σεισμός. Εάν δεν υπάρχει τραπέζι, γραφείο ή θρανίο στο χώρο που βρίσκονται, πρέπει να σκύψουν και να πλησιάσουν στο δάπεδο, προστατεύοντας το κεφάλι και τον αυχένα με τα χέρια τους. Στη θέση αυτή πρέπει να παραμείνουν όση ώρα διαρκεί η σεισμική δόνηση.

Στόχος είναι η πολύ γρήγορη αντίδραση των μαθητών και δασκάλων και η αποφυγή πανικού.

2. Στη συνέχεια και μετά την πάροδο τριών (3) λεπτών η ασφαλής έξοδος από τις αίθουσες διδασκαλίας και μετάβαση όλων στο χώρο συγκέντρωσης που βρίσκεται στο νοτιοανατολικό μέρος της σχολικής αυλής. Η έξοδος θα γίνει κατά σειρά προτεραιότητας τόσο για το ισόγειο όσο και για τον πρώτο όροφο. Για το ισόγειο κατά σειρά προτεραιότητας θα αποχωρήσουν από τις αίθουσες διδασκαλίας πρώτα τα τμήματα Α1 και Β2 και στη συνέχεια το Α2. Για τον πρώτο όροφο σε σειρά αποχώρησης το Δ1, Β1, Γ, Δ2, Ε και τέλος Στ.

Στόχος είναι να ακολουθηθούν οι κανόνες ασφάλειας κατά την αποχώρηση από τις αίθουσες διδασκαλίας (αποφυγή πιθανών χαλασμάτων, σπασμένων τζαμιών και γυμνών ηλεκτροφόρων καλωδίων) και η σειρά προτεραιότητας εξόδου.

(- Είναι πιθανόν κατά τη διάρκεια της εκκένωσης του σχολικού κτιρίου να εκδηλωθεί κάποιος άλλος σεισμός. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να εφαρμοστεί από όλους εκ νέου η οδηγία αυτοπροστασίας: «μένω στο χώρο που βρίσκομαι, σκύβω, καλύπτομαι και παραμένω στη θέση μου μέχρι να τελειώσει ο σεισμός».)

3. Κατά τη συγκέντρωση των μαθητών στο προκαθορισμένο σημείο θα γίνει καταγραφή όλων και αναζήτηση κάποιου ή κάποιων που πιθανώς δεν είναι στο χώρο συγκέντρωσης από την ομάδα αναζήτησης, που έχει από πριν ορισθεί. Θα δοθούν οι  πρώτες βοήθειες από την ομάδα πρώτων βοηθειών και από τις υπόλοιπες ομάδες θα γίνει διακοπή ρεύματος και παροχής νερού. Συγχρόνως θα προστατευθούν τα αρχεία του σχολείου.

Στόχος είναι κάθε ομάδα και κάθε μέλος των να εκτελέσει το προκαθορισμένο έργο με επιτυχία.

4. Η άσκηση θα ολοκληρωθεί σε δέκα (10) λεπτά. Στη συνέχεια οι μαθητές με τους δασκάλους τους θα επιστρέψουν στις αίθουσες διδασκαλίας και θα συζητήσουν για τις εντυπώσεις τους και την προσωπική συμμετοχή του καθένα.

Στόχος είναι η συνειδητοποίηση του ρόλου εμπλοκής του καθένα στην επιτυχία της άσκησης.

5. Το πέμπτο στάδιο αφορά τον απολογισμό της άσκησης και την καταγραφή τυχόν προβλημάτων ή αδυναμιών και θα γίνει στο διάλλειμα στο γραφείο των δασκάλων.

Στόχος είναι να αντιμετωπισθούν, μετά την καταγραφή τους, τα τυχόν προβλήματα για την μεγαλύτερη επιτυχία σε επόμενη άσκηση ή σε συνθήκη πραγματικού σεισμού ή άλλης φυσικής καταστροφής.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

 

Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού για το τρέχον σχολικό έτος θα διεξαχθεί τη Δευτέρα στις 6 Οκτωβρίου 2014 με θεματικό άξονα: «Ρατσισμός και  Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι».

Κατά τη διάρκεια των δράσεων προσκαλούνται οι γονείς προκειμένου να παρακολουθήσουν τις εκδηλώσεις του κάθε σχολείου.

Το  πρόγραμμα περιλαμβάνει:

  • Αθλητικές δραστηριότητες, κινητικές δραστηριότητες, παιχνίδια, χορό, αθλήματα
  • Προβολές ταινιών συναφούς θεματολογίας και συζήτηση ? αναστοχασμός.
  • Επεξεργασία και συζήτηση για τις έννοιες της βίας, του ρατσισμού, του κοινωνικού αποκλεισμού κ.ά. μέσα από μικρά κείμενα, τίτλους αθλητικών εφημερίδων, βιογραφίες αθλητών κλπ.
  • Καλλιτεχνική ? εικαστική ? μουσική δημιουργία με συναφή θεματολογία (π.χ. δημιουργία αφίσας, πανό, κολάζ κλπ.).