Ιστορία της γραφής και του βιβλίου
Στις 24 Οκτωβρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β τάξης με τη συνοδεία της δασκάλας τους κας Μαρίας Παπαδοπούλου, συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, με θέμα «Ιστορία της γραφής και του βιβλίου». Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διοργανώθηκε από την κα Βούλα Κοτσάλου, υπεύθυνη της Δημοτικής Βιβλιοθήκη «Θ. Ζωγιοπούλου». Μέσα από το πρόγραμμα, Διαβάστε περισσότερα








