Αποχαιρετιστήριο party για την Στ τάξη
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας διοργάνωσε την Τετάρτη 13 Ιουνίου 2024, αποχαιρετιστήριο party για τους μαθητές της Στ τάξης. Με χαρά και συγκίνηση, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ τάξης, οι γονείς τους και οι εκπαιδευτικοί που δίδαξαν στην τάξη τους παρακολούθησαν ένα βίντεο που αποτύπωνε Διαβάστε περισσότερα








