« Πως από μία λέξη, δημιουργούμε μία θεατρική παράσταση ».

 Έπειτα από  μία σειρά ασκήσεων και θεατρικών παιχνιδιών, καθ’ όλη τη σχολική χρονιά,  που στόχο είχαν την καλλιέργεια των αισθήσεων των μαθητών, τον εμπλουτισμό των εμπειριών τους μέσα στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον, τη δημιουργία διαπροσωπικών σχέσεων, την ανάπτυξη πρωτοβουλιών και τη κοινωνικοποίησή τους, τη κατανόηση, έκφραση και εξωτερίκευση των σκέψεων και συναισθημάτων τους, την καλλιέργεια λόγος – σώμα – ψυχή – πνεύμα, την  ανάπτυξη  της κριτική τους σκέψης, την  ανάπτυξη φιλίας και συνεργασίας με τους άλλους  και την απόκτηση των δυνατοτήτων  κατανόησης και επαφής με την Τέχνη, επιχειρήσαμε να δημιουργήσουμε μικρές παραστάσεις , βασισμένες στον αυτοσχεδιασμό.

Οι μαθητές,  χωρίστηκαν σε μικρές ομάδες  και πέρασαν από τα βασικά στάδια, που είναι αναγκαία, για την δημιουργία μίας θεατρικής παράστασης. Ειδικότερα, ήρθαν σε επαφή, με το επάγγελμα του σεναριογράφου, γράφοντας τα κείμενα των παραστάσεων, με το επάγγελμα του σκηνογράφου, σχεδιάζοντας και δημιουργώντας τα σκηνικά αντικείμενα των παραστάσεων, με το επάγγελμα του ενδυματολόγου, όντας υπεύθυνοι για τα ενδύματα των ηθοποιών, με το επάγγελμα του ηθοποιού, ενσαρκώνοντας τους ρόλους των κειμένων, με το επάγγελμα του χορογράφου, δημιουργώντας  χορογραφίες και με το επάγγελμα του σκηνοθέτη, όντας υπεύθυνοι για κάθε πτυχή των οπτικοακουστικών έργων. Ένα τεράστιο μπράβο στους μαθητές και μαθήτριες της Γ’ τάξης.

Κώστας Ντομουχτσής- Θεατρολόγος

Κατηγορίες: Δραστηριότητες