Γράμματα στον Άγιο Βασίλη
Στο πλαίσιο της δράσης των ΕΛΤΑ “Γράμμα στον Άγιο Βασίλη”, οι μαθητές και οι μαθήτριες των μικρών τάξεων έγραψαν το δικό τους γράμμα στον Άγιο Βασίλη, αξιοποιώντας τη μαγεία της ιδιόχειρης αλληλογραφίας και συζητώντας θέματα που αφορούν την προσφορά, την αγάπη και την αλληλεγγύη. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Διαβάστε περισσότερα






